Блог
Проведення будь-якої рекламної кампанії вимагає від організаторів глибокого розуміння основ, а також наявності досвіду і практичних навичок. Однак, крім виготовлення привабливого і яскравого макета, креативного слогана і тексту, що чіпляє, головним при організації подібних кампаній залишається правильний підбір рекламних носіїв.
Щоб полегшити роботу рекламним агентствам, маркетологам і дизайнерам організацій, фірм і підприємств, пропонує свою допомогу спеціалізований сервіс з підбору та пошуку адресних програм для розміщення зовнішньої реклами.
Рано чи пізно кожній компанії або підприємству доводиться звертатися до послуг рекламних агентств. Це - двигун прогресу та спосіб залучення максимальної кількості споживачів. Насправді всі принципи, розрахунки та рішення зводяться до єдиного бажання, що хвилює всіх бізнесменів - повернення коштів і вкладень у рекламну кампанію, а також зростання продажів, залучення нових клієнтів і, як наслідок, отримання більшого прибутку. Саме тому хороша реклама - мета будь-якого бізнесу, починаючи з дрібного, закінчуючи серйозним.
Кожен дизайнер ставить перед собою основним завданням створення унікального, цікавого і привабливого постера. Однак навіть значний досвід роботи в рекламній індустрії не завжди допомагає креативникам впоратися з перешкодами, що стоять між ідеєю та її реалізацією. Які труднощі стоять у дизайнерів на шляху, і який насправді шлях до розроблення ідеального макета?
Як правило, проектування майбутнього плаката здійснюється поетапно:
- Замовник надає технічне завдання і результат аналізу цільової аудиторії, фотоприв'язку до місця розміщення реклами і точні розміри площини.
Барвисте зображення, іскрометний текстовий матеріал та оригінальне подання інформації загалом позитивно впливають на свідомість потенційного споживача, спонукаючи останнього придбати товар або скористатися послугами компанії. Розробка макета вимагає чіткого розставлення пріоритетів і створення грамотної стратегії.
Концепція ідеального макета: як створити ефективну зовнішню рекламу?
Розробка дизайну рекламного плаката - трудомісткий і водночас захопливий процес, що вимагає дотримання певних канонів і знання низки хитрощів.
Ефективність зовнішньої реклами не піддається сумніву, але це зовсім не означає, що галузь зупинилася в розвитку, і методи розміщення інформації використовуються тільки традиційні. Сьогодні на міських вулицях і автомагістралях повно білбордів і носіїв у принципі, які буквально рясніють гучними заявами і помітними зображеннями.
Одноманітність стратегій просування і сам вектор донесення інформації зробили потенційного споживача "стійким" до впливу реклами. Це вплинуло на її ефективність і стало поштовхом для пошуку нових методів "розкрутки" товарів і послуг.
Незалежно від типу конструкції та формату об'єкти зовнішньої реклами розміщуються за суворо регламентованими правилами та підлягають реєстрації у відповідних органах влади. Дозвільна документація є обов'язковою умовою для монтажу бігбордів, установок сіті-формату та іншого. Традиційно місця для розміщення зовнішньої реклами визначаються зонуванням міського простору, що сформувалося протягом останніх десятиліть.
Територію великого населеного пункту можна умовно розділити на такі 3 райони:
Сприйнятливість потенційного споживача до рекламної інформації варіюється залежно від пори року та низки інших чинників. Саме тому в "наружці" часто фігурує поняття сезонності, причому остання визначає політику ціноутворення на оренду площин.
Просування конкретного товару або послуги має бути своєчасним і доречним, відповідати поточним бажанням цільової аудиторії. Приміром, у спекотний літній день потенційному споживачеві цікавіше дізнатися про нову колекцію купальних костюмів, ніж про розширення асортименту хутряних виробів у торговому центрі.