27 02 2024
07:06
У базі
операторів:
389
площин:
123545
рекламних агенцій:
50
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик Кошик

Онлайн підбір зовнішньої реклами для рекламних агентств.

Що таке баїнг рекламних площин у зовнішній рекламі?

Баїнгом у зовнішній рекламі заведено називати підбір і закупівлю (оренду) рекламних площин (білборди (рекламні щити), призматрони, скроли, сітілайти, троли (рекламні розтяжки), беклайти, брандмауери, суперсайти та ін.) у безпосередніх власників. Підбір рекламних кампаній локального рівня може включати площини 5-8 власників (залежно від вимог клієнта до розташування площин), загальнонаціонального - зазвичай використовується від програми від 10-30 підрядників.

Як зазвичай відбувається підбір адресних програм?

Класична схема роботи баїнгового відділу/агентства виглядає так:

  1. Від клієнта надходить запит на розміщення зовнішньої реклами
  2. Виходячи із запиту, надсилаються запити сіток зайнятості потрібним операторам (власникам площин)
  3. Протягом 1-2 днів збираються актуальні сітки зайнятості.
  4. Для клієнта відбираються потрібні площини з сіток операторів і створюється комерційна пропозиція клієнту. Підготовлене КП надсилається клієнту.
  5. Клієнт розглядає КП і відбирає відповідні площини.
  6. Якщо процес розгляду у клієнта займає багато часу, агентству необхідно повторно уточнювати зайнятість у операторів (оскільки зайнятість постійно змінюється).
  7. Після затвердження програми клієнтом агентство підписує договір і паралельно бронює площини в операторів.

Ця схема роботи досить трудомістка і займає за часом від 2-3 днів до тижня, залежно від кількості підрядників.

Що таке баїнг для рекламних агентств від Outdoor-Online?

"Outdoor Online" для рекламних агентств - це програмний комплекс, який призначений для зручного та оперативного підбору площин зовнішньої реклами по всій Україні. У системі представлені різні види конструкцій зовнішньої реклами: білборди (рекламні щити), призматрони, скроли, сітілайти, екрани, беклайти, брандмауери, суперсайти та ін. види.

Кількість операторів (власників площин) в Аутдор-Онлайн понад 350, і постійно збільшується. Представлені як великі оператори-мережевики (Прайм, РТМ-Україна, News-Outdoor, Перехід Аутдор, Довіра, УРА та ін.), так і регіональні власники площин (Луверс, Краш, Малліс, Мегаполіс, Бомонд, Віал та ін.).

У чому вигода використання ГО для рекламного агентства?

Хронометр
Швидкість і якість підбору адресних програм порівняно з класичним баїнгом збільшується в десятки разів.
Оператор
Для підбору площин не потрібен великий відділ баїнгу. Функції спілкування з операторами, створення КП клієнту, створення фотозвіту не обов'язково розділяти між співробітниками, цим може займатися одна людина.
Облачные сервера
Усі дані добірок клієнтам перебувають у "хмарі", на наших серверах. Користувач Outdoor-Online може отримати доступ до них у будь-який час доби (24/7).
Настройки
У програмі є CRM, завдяки якій, менеджери рекламних агентств, а також керівництво можуть контролювати процеси продажів.

Які можливості системи Outdoor-Online доступні для агентств?

  • Прямі контакти власників. Робота безпосередньо з власниками.
  • Пошук як за фільтрами, так і за областю карти.
  • Наявність актуальної інформації про зайнятість площин (Оновлення бази даних системи щогодини/щодоби.) Оперативність підбору адресної програми для баїнгових агентств і операторів.
  • Можливість створення в системі стандартизованих презентацій у xls (у вигляді адресної програми) і pdf (у вигляді розширеної інформації про ресурси) форматах. Приклад: Київ 3х6 (борди призми), Харків 3х6 (борди, призми).
  • Відображення охоплення рекламної кампанії на карті міста (міст). Приклад: Київ, Харків.

ВАРТІСТЬ ДОСТУПУ В СИСТЕМУ ДЛЯ РА/БАЇНГОВИХ АГЕНТСТВ.

Тип доступу*:
Уся Україна (повний доступ)
Київська область
Будь-які 3 області, крім Київської
Вартість за 1 міс.
Уся Україна (повний доступ)
1875 + ПДВ
Київська область
1500 + ПДВ
Будь-які 3 області, крім Київської
940 + ПДВ
Вартість використання додаткового акаунта користувача (1 міс.)
Уся Україна (повний доступ)
150 + ПДВ
Київська область
120 + ПДВ
Будь-які 3 області, крім Київської
100 + ПДВ
Вартість за 6 міс.
Уся Україна (повний доступ)
9562 + ПДВ
Київська область
7650 + ПДВ
Будь-які 3 області, крім Київської
4794 + ПДВ
Вартість підключення додаткового акаунта користувача (6 міс.)
Уся Україна (повний доступ)
1875 + ПДВ
Київська область
1500 + ПДВ
Будь-які 3 області, крім Київської
940 + ПДВ

Корисні статті

9 переваг зовнішньої реклами 9 переваг зовнішньої реклами

Зовнішня реклама - це ефективний спосіб просування товарів і послуг. Цей тип медіа має безліч переваг порівняно з іншими видами реклами:

  • Різноманітність. Зовнішня реклама дає змогу обрати оптимальний тип, формат і конкретні об'єкти для розміщення рекламного повідомлення: білборди, сітілайти, троли, брендмауери, беклайти, суперсайти, інші види конструкцій.
  • Простота сприйняття. Зовнішня реклама не є дратівливим фактором для більшості людей, які бачать її щодня і вже звикли до неї.
  • Аудиторія. Чисельність і склад аудиторії постійно змінюється, що дає змогу охоплювати найрізноманітнішу аудиторію і проводити кампанії, які дійсно працюють.
  • Вартість. Вартість розміщення зовнішньої реклами в рази дешевше, ніж вартість реклами на ТБ, у друкованих ЗМІ та в мережі Інтернет.

 

Повністю
Порядок замовлення та розміщення зовнішньої реклами Порядок замовлення та розміщення зовнішньої реклами

Замовити розміщення зовнішньої реклами на нашому сайті можна всього за кілька кроків:

  1. Підбір площини - самостійно (пошук білбордів) або за допомогою послуг менеджера. Вихідні дані:
    • період проведення кампанії;
    • передбачуваний бюджет або планована кількість рекламних щитів, інших типів рекламних конструкцій;
    • місто та адреса;
    • тип носіїв (універсальний варіант - замовлення білбордів/щитів, у базі таких площин міститься найбільше).
  2. Уточнення та узгодження менеджером остаточних цін на рекламну кампанію.
  3. Підписання договору.

Повністю