Онлайн підбір зовнішньої реклами для рекламних агентств.
Баїнгом у зовнішній рекламі заведено називати підбір і закупівлю (оренду) рекламних площин (білборди (рекламні щити), призматрони, скроли, сітілайти, троли (рекламні розтяжки), беклайти, брандмауери, суперсайти та ін.) у безпосередніх власників. Підбір рекламних кампаній локального рівня може включати площини 5-8 власників (залежно від вимог клієнта до розташування площин), загальнонаціонального - зазвичай використовується від програми від 10-30 підрядників.
Класична схема роботи баїнгового відділу/агентства виглядає так:
- Від клієнта надходить запит на розміщення зовнішньої реклами
- Виходячи із запиту, надсилаються запити сіток зайнятості потрібним операторам (власникам площин)
- Протягом 1-2 днів збираються актуальні сітки зайнятості.
- Для клієнта відбираються потрібні площини з сіток операторів і створюється комерційна пропозиція клієнту. Підготовлене КП надсилається клієнту.
- Клієнт розглядає КП і відбирає відповідні площини.
- Якщо процес розгляду у клієнта займає багато часу, агентству необхідно повторно уточнювати зайнятість у операторів (оскільки зайнятість постійно змінюється).
- Після затвердження програми клієнтом агентство підписує договір і паралельно бронює площини в операторів.
Ця схема роботи досить трудомістка і займає за часом від 2-3 днів до тижня, залежно від кількості підрядників.
"Outdoor Online" для рекламних агентств - це програмний комплекс, який призначений для зручного та оперативного підбору площин зовнішньої реклами по всій Україні. У системі представлені різні види конструкцій зовнішньої реклами: білборди (рекламні щити), призматрони, скроли, сітілайти, екрани, беклайти, брандмауери, суперсайти та ін. види.
Кількість операторів (власників площин) в Аутдор-Онлайн понад 350, і постійно збільшується. Представлені як великі оператори-мережевики (Прайм, РТМ-Україна, News-Outdoor, Перехід Аутдор, Довіра, УРА та ін.), так і регіональні власники площин (Луверс, Краш, Малліс, Мегаполіс, Бомонд, Віал та ін.).
Швидкість і якість підбору адресних програм порівняно з класичним баїнгом збільшується в десятки разів.
Для підбору площин не потрібен великий відділ баїнгу. Функції спілкування з операторами, створення КП клієнту, створення фотозвіту не обов'язково розділяти між співробітниками, цим може займатися одна людина.
Усі дані добірок клієнтам перебувають у "хмарі", на наших серверах. Користувач Outdoor-Online може отримати доступ до них у будь-який час доби (24/7).
У програмі є CRM, завдяки якій, менеджери рекламних агентств, а також керівництво можуть контролювати процеси продажів.
- Прямі контакти власників. Робота безпосередньо з власниками.
- Пошук як за фільтрами, так і за областю карти.
- Наявність актуальної інформації про зайнятість площин (Оновлення бази даних системи щогодини/щодоби.) Оперативність підбору адресної програми для баїнгових агентств і операторів.
- Можливість створення в системі стандартизованих презентацій у xls (у вигляді адресної програми) і pdf (у вигляді розширеної інформації про ресурси) форматах. Приклад: Київ 3х6 (борди призми), Харків 3х6 (борди, призми).
- Відображення охоплення рекламної кампанії на карті міста (міст). Приклад: Київ, Харків.
Уся Україна (повний доступ)
Київська область
Будь-які 3 області, крім Київської
Уся Україна (повний доступ)
1875 + ПДВ
Київська область
1500 + ПДВ
Будь-які 3 області, крім Київської
940 + ПДВ
Уся Україна (повний доступ)
150 + ПДВ
Київська область
120 + ПДВ
Будь-які 3 області, крім Київської
100 + ПДВ
Уся Україна (повний доступ)
9562 + ПДВ
Київська область
7650 + ПДВ
Будь-які 3 області, крім Київської
4794 + ПДВ
Уся Україна (повний доступ)
1875 + ПДВ
Київська область
1500 + ПДВ
Будь-які 3 області, крім Київської
940 + ПДВ