Поради (Питання-Відповідь). Про рекламні матеріали
Вимоги до макетів від друкарні.
Вимоги до макетів від друкарні.
На чому краще друкувати зображення для розміщення на білбордах?
Зазвичай зображення на білбордах виготовляють на банері або на папері. Залежно від термінів рекламної кампанії обирають матеріал плаката. Банерна тканина міцніша і може використовуватися в кількох рекламних кампаніях. Плакати на папері одноразові у використанні, після поклейки знищуються. Під час друку на папері слід також враховувати можливі випадки пошкодження паперових плакатів і друкувати запасні - 20-30% від кількості плакатів. Банерні плакати дорожчі у виготовленні, тому ефект економії досягається при повторному їх використанні.
Що таке банер (банерна тканина)?
Банер - це вінілове полотно (PVC або полі-вініл-хлорид) з покриттям для сольвентного друку армоване поліестеровою ниткою. Міцне й економічне. Часто використовується для виробництва зображень у зовнішній рекламі. Переваги: міцний і довговічний матеріал. Банер може використовуватися не в одній, а в декількох рекламних кампаніях, стійкий до середніх теплових навантажень, вигоряння. Термін експлуатації - 1-3 роки.
Навіщо потрібна кольоропроба?
Якщо для Вас важливий точний відтінок певного кольору в макеті (або кілька кольорів), рекомендуємо зробити кольоропробу.
Кольоропроба - пробний друк фрагмента зображення або спектра відтінків найбільш значущого для замовника кольору. Кольоропроба фрагмента дає можливість побачити саме ті кольори, які виходять під час друку всього зображення, якщо кольори не влаштовують замовника, робиться корекція в макеті. Кольоропроба спектра відтінків дає змогу вибрати найближчий до бажаного колір.
Кольоропроба - пробний друк фрагмента зображення або спектра відтінків найбільш значущого для замовника кольору. Кольоропроба фрагмента дає можливість побачити саме ті кольори, які виходять під час друку всього зображення, якщо кольори не влаштовують замовника, робиться корекція в макеті. Кольоропроба спектра відтінків дає змогу вибрати найближчий до бажаного колір.