03 03 2024
21:05
У базі
операторів:
389
площин:
123569
рекламних агенцій:
50
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик Кошик
Можна використовувати *, для пошуку за маскою, також задавати
кілька кодів через, .Наприклад: KWBB*, 115A. Результат: KWBB101,
KWBB102, KWBB103,... 115A
Можна використовувати *, для пошуку за маскою, також задавати кілька кодів через кому .Наприклад: 113*, 115. Результат: 11345, 113456, 11344,... 115
  • Білборд/Щит - Рекламний щит. Переважно формату 3х6 або 6х3
  • Призмавіжн/Роллер - конструкція з трьома зображеннями, які послідовно змінюють одне одного.
  • Трол/Растяжка - рекламна поверхня, площею 5х1, 10х2 м, яка розташовується над проїжджою частиною.
  • Арка - Рекламоносій, що розташовується над автотрасами.
  • Брендмауер - рекламна поверхня, розташована на торцях і фасадах будівель.
  • Брендмобіль - Автомобіль, що має білборд стандартного розміру 3х6 метрів на кожній стороні.
  • Беклайт - рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням.
  • Лайтбокс - яскраві світлові короби невеликого розміру
  • Піллар - тумба з 3 рекламними поверхнями, може мати плоску, опуклу, а також увігнуту рекламну поверхню
  • Пілон - рекламна установка з внутрішньою підвіскою з розміром рекламного поля 1,2х1,8м, 1,5х3м
  • Сітілайт - "вуличні меблі" з рекламними поверхнями формату 1,2х1,8м.
  • Скролл - рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням і зміною зображень
  • Суперсайт/Юніпол - великоформатні рекламні щити
  • Холдер/Плаг - двосторонній вертикальний банер із розміром 2х0,75, розміщений на опорі міського освітлення
  • Екран - Відеопанель
  • Сторона "А" - сторона носія, розташована по руху автотранспорту (праворуч).
  • Сторона "Б" - сторона, розташована проти руху (по лівій стороні).

Можливо внести кілька адрес, використовуючи роздільник "|" (як значення "або"). Також має сенс вводити старі та нові назви вулиць, російською та українською мовами. Наприклад: Красноармейская | Червоноармійська | Большая Васильковская | Велика Васильківська. У лапках задається точна відповідність адреси. Наприклад: "пр. Перемоги, 20"

Виберіть необхідний період рекламної кампанії. Має сенс вибрати параметр "частково" для пошуку частково вільних ресурсів у заданому періоді.
Вибирайте точний розмір за потребою

Для пошуку по області карти:

  • виберіть (наблизьте) потрібну ділянку карти
  • виберіть відповідні критерії пошуку. Наприклад: період кампанії, тип конструкції тощо.
  • натисніть кнопку "Шукати на карті"

* Необхідно враховувати те, що не всі площини проставлені на карті, тому пошук за адресою видасть більше результатів

Для площин, що знаходяться на одній конструкції (призма, сторона А і Б, та ін.) Ви можете продублювати координати площини, а також напрямок.

Неактивні площини - площини, які з якихось причин видалені з сіток операторів (продані на рік, демонтовані, перенесені, мають складнощі з обслуговуванням)
Не всі площини співвіднесені з районами міста, тому більш точний пошук має сенс проводити за адресами.
1. Як відбувається процес замовлення та розміщення зовнішньої реклами?
2. Чи можу я відмовитися від заброньованих (викуплених площин)?
3. Від чого залежить ціна оренди? Чи є знижки?
4. Що входить у вартість?
5. Що таке "гарячі" продажі?
6. Чим відрізняються А і Б сторони рекламоносіїв?
7. Що таке резерв? Строки резерву.
8. Терміни поклейки (переклеювання) / Повески (зміна сюжету).
9. Терміни надання фотозвіту.
10. Який мінімальний термін оренди рекламоносія?
11. На яких площинах можливо розмістити екстендер і яким чином?
12. Навіщо друкувати постери (плакати) із запасом?
13. Як можна отримати типовий договір на розміщення зовнішньої реклами?
14. Умови, за яких неможливо здійснити поклейку/переклеювання в терміни:
16. Де можна ознайомитися із Законом про рекламу?
17. Як можна пролонгувати (продовжити) оренду відібраних площин у рекламній кампанії?

Система онлайн підбору зовнішньої реклами.

Кому потрібна зовнішня реклама?

Розміщення рекламної інформації на конструкціях, які розміщені поза приміщеннями: білборди, сітілайти, скроли, екрани, брандмауери та інші види рекламних носіїв. Цей вид реклами добре працює як самостійно, так і в комплексі з іншими видами: діджитал, ТБ, преса. Зовнішня реклама - один із найефективніших невідключаємих видів реклами. У бізнесі зовнішню рекламу розміщують забудовники, агрокомпанії, медичні центри, автомобільні дилери та салони, ритейлери, магазини техніки та інші відомі компанії. Ефективність рекламних кампаній залежить безпосередньо від креативності та якості рекламного сюжету/ролика, стратегії розміщеннях, охоплення кампанії.

Коли є сенс використовувати зовнішню рекламу?

При виведенні нового продукту/послуги, як покажчик (локальна реклама), іміджева реклама, анонси подій, проведення акцій, та ін.

Arrow
Рекомендуємо робити підбір і затвердження адресної програми за 2-3 місяці до початку розміщення.

Ефективність

Ефективність рекламної кампанії безпосередньо залежить від якості рекламного креативу, кількості площин у рекламній кампанії, їхнього розташування та ефективності (кількість контактів за кожною площиною вимірюється в медіадослідженнях показником OTS). Охоплення рекламної кампанії має бути рівномірним, покривати основні шляхи переміщення цільової аудиторії.

Виходячи з практики, ефективним буде розміщення за такої кількості площин в адресній програмі:

Київ
50-100 площин
Міста-мільйонники
30-50 площин
Обласні центри
10-20 площин
Траси - на всіх в'їздах/виїздах до міста
2-5 площин на один зі шляхів в'їзду/виїзду
Точкові локації (покажчики) по місту
4-7 рекламних площин, на локацію

Чому Outdoor-Online?

За допомогою системи OO можна підбирати програми як для невеликих локальних рекламних кампаній, так і кампаній загальнонаціонального масштабу. Пошук за потрібними областями мапи, а також відображення адресних програм і фотозвітів на мапі робить цей процес простим і зручним.

Величезна база площин ГО дає змогу комбінувати різні типи площин у кампаніях, а також підбирати саме ті площини, які максимально точно підходять для цілей кампанії. Наприклад: пошук білбордів у Києві

Занятость бордов
Актуальна зайнятість
Борды на карте
Відображення на карті
Поиск бордов
Пошук з величезної бази площин
Размещение бордов по Украине
Розміщення по всій Україні
Програмний комплекс дає можливість використання різних форматів підбору площин:
  • філії/точкові розміщення
  • підбір площин за стоковими цінами
  • нестандартні формати (екстендери, рекламні об'єкти під замовлення)
  • комбіновані стратегії

Корисні статті

9 переваг зовнішньої реклами 9 переваг зовнішньої реклами

Зовнішня реклама - це ефективний спосіб просування товарів і послуг. Цей тип медіа має безліч переваг порівняно з іншими видами реклами:

  • Різноманітність. Зовнішня реклама дає змогу обрати оптимальний тип, формат і конкретні об'єкти для розміщення рекламного повідомлення: білборди, сітілайти, троли, брендмауери, беклайти, суперсайти, інші види конструкцій.
  • Простота сприйняття. Зовнішня реклама не є дратівливим фактором для більшості людей, які бачать її щодня і вже звикли до неї.
  • Аудиторія. Чисельність і склад аудиторії постійно змінюється, що дає змогу охоплювати найрізноманітнішу аудиторію і проводити кампанії, які дійсно працюють.
  • Вартість. Вартість розміщення зовнішньої реклами в рази дешевше, ніж вартість реклами на ТБ, у друкованих ЗМІ та в мережі Інтернет.

 

Повністю
Порядок замовлення та розміщення зовнішньої реклами Порядок замовлення та розміщення зовнішньої реклами

Замовити розміщення зовнішньої реклами на нашому сайті можна всього за кілька кроків:

  1. Підбір площини - самостійно (пошук білбордів) або за допомогою послуг менеджера. Вихідні дані:
    • період проведення кампанії;
    • передбачуваний бюджет або планована кількість рекламних щитів, інших типів рекламних конструкцій;
    • місто та адреса;
    • тип носіїв (універсальний варіант - замовлення білбордів/щитів, у базі таких площин міститься найбільше).
  2. Уточнення та узгодження менеджером остаточних цін на рекламну кампанію.
  3. Підписання договору.

Повністю