Блог
Кожен дизайнер ставить перед собою основним завданням створення унікального, цікавого і привабливого постера. Однак навіть значний досвід роботи в рекламній індустрії не завжди допомагає креативникам впоратися з перешкодами, що стоять між ідеєю та її реалізацією. Які труднощі стоять у дизайнерів на шляху, і який насправді шлях до розробки ідеального макета?
Як правило, проектування майбутнього плаката здійснюється поетапно:
- Замовник надає технічне завдання і результат аналізу цільової аудиторії, фотоприв'язку до місця розміщення реклами і точні розміри площини.
- Дизайнер отримує у своє розпорядження графічне виконання логотипів компанії та інші зображення, необхідні для оформлення плаката.
- Розробник пропонує клієнти 3 - 5 готових варіантів макета.
- Внесення замовником поправок у дизайн постера.
- Затвердження одного з варіантів з урахуванням коректив.
Універсальні підказки, за допомогою яких рекламний плакат буде ще більш ефективним:
- Персоніфікація. Подана в такий спосіб інформація більш практична і швидше засвоюється.
- Прив'язка до локації. Добре, якщо в тексті фігурує назва міста, найближчого супермакета тощо. Так потенційному споживачеві буде простіше знайти рекламований продукт, магазин та інше.
- Емоційний контекст. Цільова аудиторія краще запам'ятовує інформацію, яка викликає асоціації, піднімає настрій, чіпляє.
- Оригінальність. Нетривіальна графіка, цікавий шрифт і витриманість стилю - все це в комплексі зацікавить перехожих значно більше, ніж дизайн, "злизаний" із сусіднього бігборда.
- Помітність. Увага до рекламної інформації прямо пропорційна розміру постера.
Сучасні технології дозволяють протестувати результат і подивитися на постер очима потенційного споживача. Для цього існує спеціальний інтерактивний модуль у системі, що накладає зображення на фотографію носія (у природному середовищі), де планується розмістити зовнішню рекламу. Для його використання необхідно:
- Авторизуватися в системі
- Перейти на сторінку обраної площини
- Під фотографією білборда/площини вибрати Перегляд рекламного сюжету на площині. Після чого вибрати необхідний файл-прев'ю макета, натиснути на прев'ю, що довантажилося, і розташувати його в потрібному місці на фотографії.
Дизайнер краще впорається із втіленням ідей рекламодавця, якщо останній чітко окреслить своє бачення майбутнього постера та надасть вичерпну інформацію про продукт.