04 05 2024
03:01
У базі
операторів:
392
площин:
124524
рекламних агенцій:
51
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик Кошик

Блог

Реклама очима споживача: як створюється і тестується макет?
24 кві, 2018 22:59

Кожен дизайнер ставить перед собою основним завданням створення унікального, цікавого і привабливого постера. Однак навіть значний досвід роботи в рекламній індустрії не завжди допомагає креативникам впоратися з перешкодами, що стоять між ідеєю та її реалізацією. Які труднощі стоять у дизайнерів на шляху, і який насправді шлях до розробки ідеального макета?

Як правило, проектування майбутнього плаката здійснюється поетапно:

  1. Замовник надає технічне завдання і результат аналізу цільової аудиторії, фотоприв'язку до місця розміщення реклами і точні розміри площини.
  2. Дизайнер отримує у своє розпорядження графічне виконання логотипів компанії та інші зображення, необхідні для оформлення плаката.
  3. Розробник пропонує клієнти 3 - 5 готових варіантів макета.
  4. Внесення замовником поправок у дизайн постера.
  5. Затвердження одного з варіантів з урахуванням коректив.
Приклади готових макетів: https://www.outdoor-online.com.ua/pages/view/outdoor_design

Універсальні підказки, за допомогою яких рекламний плакат буде ще більш ефективним:

  • Персоніфікація. Подана в такий спосіб інформація більш практична і швидше засвоюється.
  • Прив'язка до локації. Добре, якщо в тексті фігурує назва міста, найближчого супермакета тощо. Так потенційному споживачеві буде простіше знайти рекламований продукт, магазин та інше.
  • Емоційний контекст. Цільова аудиторія краще запам'ятовує інформацію, яка викликає асоціації, піднімає настрій, чіпляє.
  • Оригінальність. Нетривіальна графіка, цікавий шрифт і витриманість стилю - все це в комплексі зацікавить перехожих значно більше, ніж дизайн, "злизаний" із сусіднього бігборда.
  • Помітність. Увага до рекламної інформації прямо пропорційна розміру постера.

Сучасні технології дозволяють протестувати результат і подивитися на постер очима потенційного споживача. Для цього існує спеціальний інтерактивний модуль у системі, що накладає зображення на фотографію носія (у природному середовищі), де планується розмістити зовнішню рекламу. Для його використання необхідно:

  • Авторизуватися в системі
  • Перейти на сторінку обраної площини
Информация о плоскости

  • Під фотографією білборда/площини вибрати Перегляд рекламного сюжету на площині. Після чого вибрати необхідний файл-прев'ю макета, натиснути на прев'ю, що довантажилося, і розташувати його в потрібному місці на фотографії.

Сервис отображения превью на фото

Дизайнер краще впорається із втіленням ідей рекламодавця, якщо останній чітко окреслить своє бачення майбутнього постера та надасть вичерпну інформацію про продукт.

Схожі статті

25 кві, 2017 22:03
Ажіотаж чи "простій": сезонність зовнішньої реклами

Сприйнятливість потенційного споживача до рекламної інформації варіюється залежно від пори року та низки інших чинників. Саме тому в "наружці" часто фігурує поняття сезонності, причому остання визначає політику ціноутворення на оренду площин.

Просування конкретного товару або послуги має бути своєчасним і доречним, відповідати поточним бажанням цільової аудиторії. Приміром, у спекотний літній день потенційному споживачеві цікавіше дізнатися про нову колекцію купальних костюмів, ніж про розширення асортименту хутряних виробів у торговому центрі.

Читати повністю