Блог

Правильний вибір рекламних носіїв — основа успішної кампанії
Проведення будь-якої рекламної кампанії вимагає від організаторів глибокого розуміння основ, а також наявності досвіду та практичних навичок. Проте, окрім створення привабливого та яскравого макету, креативного слогану і чіпляючого тексту, головним при організації таких кампаній залишається правильний підбір рекламних носіїв.
Щоб полегшити роботу рекламним агентствам, маркетологам та дизайнерам організацій, фірм і підприємств, свою допомогу пропонує спеціалізований сервіс з підбору та пошуку адресних програм для розміщення зовнішньої реклами.
Уся Україна — перед вами
Ключова особливість роботи Outdoor-online — можливість організації як локальної кампанії у невеликому місті, так і масштабного медіапроєкту на всій території країни. Ми працюємо в кожному районі та області. У результаті серед пропозицій сервісу є як рекламні площини в містах і селах, так і варіанти на трасах, автомагістралях і великих дорогах міжміського та міжнародного сполучення.
Обирайте те, що підходить саме вам. Це може бути рекламна площина біля заправки або торгового центру. А можливо — вам потрібен білборд на узбіччі великої дороги. Розміщення зовнішньої реклами стає значно зручнішим і швидшим, адже ви можете бути повністю підготовлені до запуску кампанії.

Особливості бази площин
Основна мета роботи сервісу Outdoor-online — надання актуальної інформації як про наявність і дислокацію рекламних площин, так і про їхню зайнятість у конкретний період часу. Саме такий підхід до організації та планування дозволяє створити найкращу рекламну кампанію — без форс-мажорів і зривів термінів.
Завдяки використанню сервісу стає можливим відбір носіїв за наступними параметрами:
- період проведення кампанії;
- тип рекламної площини;
- місто, адреса, сторона дороги.
Доступна й опція попереднього перегляду, завдяки якій ви зможете самостійно оцінити район розташування того чи іншого носія, щоб зрозуміти його придатність саме для вашої кампанії.

Допомога та підтримка — гарантія успіху
Експерти сервісу Outdoor-online надають максимальну допомогу та підтримку своїм клієнтам. Після попередньої реєстрації в системі ви відкриєте для себе низку додаткових можливостей та функціоналу. Серед таких опцій:
- перегляд фотографій і схем;
- можливість створення презентацій для візуалізації ефекту;
- збереження презентацій у різних форматах для демонстрації замовникам або керівництву.
Крім того, для тих, хто не впевнений у власних силах або має сумніви щодо розміщення зовнішньої реклами, спеціалісти Outdoor-online вже підготували список порад і рекомендацій, який допоможе знайти відповіді на всі запитання.
Схожі статті

Рано чи пізно кожній компанії або підприємству доводиться звертатися до послуг рекламних агентств. Це — рушій прогресу та спосіб залучення максимальної кількості споживачів. Насправді всі принципи, розрахунки та рішення зводяться до єдиного бажання, що хвилює всіх бізнесменів — повернення коштів та інвестицій у рекламну кампанію, а також зростання продажів, залучення нових клієнтів і, як наслідок, збільшення прибутку. Саме тому якісна реклама — мета будь-якого бізнесу, від малого до великого.