14 10 2025
16:02
У базі
операторів:
331
площин:
130557
рекламних агенцій:
36
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик

Блог

Вибір носія зовнішньої реклами - сьогодні це просто!
25 бер, 2019 22:31

Правильний вибір рекламних носіїв — основа успішної кампанії

Проведення будь-якої рекламної кампанії вимагає від організаторів глибокого розуміння основ, а також наявності досвіду та практичних навичок. Проте, окрім створення привабливого та яскравого макету, креативного слогану і чіпляючого тексту, головним при організації таких кампаній залишається правильний підбір рекламних носіїв.

Щоб полегшити роботу рекламним агентствам, маркетологам та дизайнерам організацій, фірм і підприємств, свою допомогу пропонує спеціалізований сервіс з підбору та пошуку адресних програм для розміщення зовнішньої реклами.

Уся Україна — перед вами

Ключова особливість роботи Outdoor-online — можливість організації як локальної кампанії у невеликому місті, так і масштабного медіапроєкту на всій території країни. Ми працюємо в кожному районі та області. У результаті серед пропозицій сервісу є як рекламні площини в містах і селах, так і варіанти на трасах, автомагістралях і великих дорогах міжміського та міжнародного сполучення.

Обирайте те, що підходить саме вам. Це може бути рекламна площина біля заправки або торгового центру. А можливо — вам потрібен білборд на узбіччі великої дороги. Розміщення зовнішньої реклами стає значно зручнішим і швидшим, адже ви можете бути повністю підготовлені до запуску кампанії.

Пошук площин

Особливості бази площин

Основна мета роботи сервісу Outdoor-online — надання актуальної інформації як про наявність і дислокацію рекламних площин, так і про їхню зайнятість у конкретний період часу. Саме такий підхід до організації та планування дозволяє створити найкращу рекламну кампанію — без форс-мажорів і зривів термінів.

Завдяки використанню сервісу стає можливим відбір носіїв за наступними параметрами:

  • період проведення кампанії;
  • тип рекламної площини;
  • місто, адреса, сторона дороги.

Доступна й опція попереднього перегляду, завдяки якій ви зможете самостійно оцінити район розташування того чи іншого носія, щоб зрозуміти його придатність саме для вашої кампанії.

Презентація системи

Допомога та підтримка — гарантія успіху

Експерти сервісу Outdoor-online надають максимальну допомогу та підтримку своїм клієнтам. Після попередньої реєстрації в системі ви відкриєте для себе низку додаткових можливостей та функціоналу. Серед таких опцій:

  • перегляд фотографій і схем;
  • можливість створення презентацій для візуалізації ефекту;
  • збереження презентацій у різних форматах для демонстрації замовникам або керівництву.

Крім того, для тих, хто не впевнений у власних силах або має сумніви щодо розміщення зовнішньої реклами, спеціалісти Outdoor-online вже підготували список порад і рекомендацій, який допоможе знайти відповіді на всі запитання.

Схожі статті

25 кві, 2017 22:03
Ажіотаж чи "простій": сезонність зовнішньої реклами

Сприйняття реклами потенційним клієнтом залежить від сезону та ряду інших факторів. Саме тому поняття сезонності тісно пов’язане зі вартістю оренди площин.

Рекламне повідомлення повинне відповідати поточним потребам аудиторії. У спеку — купальники й освіжаючі напої, у холод — затишок, тепло, новорічні емоції. Навіть погода й настрій мають значення при формуванні стратегії.

Читати повністю