05 12 2025
02:48
У базі
операторів:
333
площин:
133469
рекламних агенцій:
36
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик

Блог

Просування "на ура": 5 порад для підвищення ефективності реклами на білборді
10 гру, 2017 22:17
Ефективність зовнішньої реклами: стратегія розміщення

Як підвищити ефективність зовнішньої реклами: п’ять ключових питань

Пальма першості за показниками ефективності й досі належить зовнішній рекламі. Такий спосіб донесення інформації до потенційного споживача — один із найбільш економічних завдяки низькій вартості одного контакту. Використання великоформатних носіїв дозволяє охопити широку аудиторію, що позитивно впливає на результат просування. Втім, оренда білбордів, суперсайтів та іншого має ряд особливостей і нюансів, без знання яких ефективність кампанії викликає сумніви.

Максимально зрозуміти ситуацію та розробити грамотну стратегію допоможуть відповіді на наступні питання:

  1. Що? Визначається призначення товару чи послуги, аналізуються потреби цільової аудиторії та підбираються відповідні локації для розміщення.
  2. Де? Вибір населеного пункту і типу площин впливає на охоплення. У великих містах важливо бути в місцях скупчення людей. Для локального просування — біля об’єкта реклами.
  3. Навіщо? Визначається мета кампанії: миттєвий ефект або тривале інформування, підвищення впізнаваності бренду чи продукту.
  4. Для кого? Аналізуються потреби, вік, соціальний статус ЦА. На основі цих даних формується макет і обираються площини.
  5. Скільки? Оптимізація бюджету здійснюється завдяки злагодженій роботі фахівців. Вартість залежить від масштабу: акція чи повноформатний проект.

Після такого аналізу вибір площин і розрахунок їх кількості значно спрощується. Безумовно, комбіноване розміщення на різних типах носіїв у різних точках населеного пункту підвищує шанси, що саме вашу рекламу побачать. Але навіть з обмеженим бюджетом креатив і стратегія здатні на диво в світі зовнішньої реклами!

Схожі статті

03 тра, 2025 19:38
Як обрати медіаканал для бізнесу: зовнішня реклама, digital, ТБ чи радіо?

Ви хочете, щоб про вас дізналися, прийшли, купили. Є ідея, є пропозиція, є бюджет. Залишилось головне — куди йти з цією рекламою? Куди спрямувати кошти, щоб отримати результат, а не просто «засвітитися»?

Медіаканалів багато: digital, ТБ, радіо, зовнішня реклама. У кожного — свої особливості: логіка, формат, аудиторія і, звісно, своя ціна помилки. Щоб зрозуміти, який підходить саме вам, спершу потрібно визначитися з цілями.

Читати повністю