Блог

Як підвищити ефективність зовнішньої реклами: п’ять ключових питань
Пальма першості за показниками ефективності й досі належить зовнішній рекламі. Такий спосіб донесення інформації до потенційного споживача — один із найбільш економічних завдяки низькій вартості одного контакту. Використання великоформатних носіїв дозволяє охопити широку аудиторію, що позитивно впливає на результат просування. Втім, оренда білбордів, суперсайтів та іншого має ряд особливостей і нюансів, без знання яких ефективність кампанії викликає сумніви.
Максимально зрозуміти ситуацію та розробити грамотну стратегію допоможуть відповіді на наступні питання:
- Що? Визначається призначення товару чи послуги, аналізуються потреби цільової аудиторії та підбираються відповідні локації для розміщення.
- Де? Вибір населеного пункту і типу площин впливає на охоплення. У великих містах важливо бути в місцях скупчення людей. Для локального просування — біля об’єкта реклами.
- Навіщо? Визначається мета кампанії: миттєвий ефект або тривале інформування, підвищення впізнаваності бренду чи продукту.
- Для кого? Аналізуються потреби, вік, соціальний статус ЦА. На основі цих даних формується макет і обираються площини.
- Скільки? Оптимізація бюджету здійснюється завдяки злагодженій роботі фахівців. Вартість залежить від масштабу: акція чи повноформатний проект.
Після такого аналізу вибір площин і розрахунок їх кількості значно спрощується. Безумовно, комбіноване розміщення на різних типах носіїв у різних точках населеного пункту підвищує шанси, що саме вашу рекламу побачать. Але навіть з обмеженим бюджетом креатив і стратегія здатні на диво в світі зовнішньої реклами!
Схожі статті

Яскраве зображення, дотепний текст та оригінальна подача позитивно впливають на сприйняття потенційного клієнта, мотивуючи його придбати товар або скористатися послугою. Розробка макету вимагає чітких пріоритетів і продуманої стратегії. Реклама на білбордах безпосередньо залежить від ідеї та якісного її втілення.