03 05 2024
15:30
У базі
операторів:
392
площин:
124524
рекламних агенцій:
51
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик Кошик

Блог

Просування "на ура": 5 порад для підвищення ефективності реклами на білборді
10 гру, 2017 22:17

Пальма першості в показниках ефективності, як і раніше, залишається за зовнішньою рекламою. Подібний спосіб донесення інформації до потенційного споживача є одним з найбільш економічних через вартість одного контакту. Використання великоформатних носіїв для розміщення реклами дає змогу охопити більшу аудиторію, що також позитивно позначається на результаті просування. Однак оренда білбордів, суперсайтів та іншого має низку особливостей і хитрощів, без знання яких ефективність кампанії ставиться під сумнів.

Максимально наблизитися до розуміння ситуації та розробити грамотну стратегію допоможуть відповіді на такі запитання:

  1. Що? Визначається призначення товару або послуги, після чого аналізуються потреби цільової аудиторії та підбираються відповідні локації для розміщення реклами.
  2. Вибір населеного пункту визначає кількість і тип площин. У великих містах необхідно охопити широку аудиторію, тому інформацію потрібно розміщувати на носіях, розташованих у місцях скупчення людей (центральні райони, торгові та бізнес-центри тощо). Якщо просувається локальний товар або послуга (відкриття супермаркету або кафе, курсів тощо), актуально орендувати бігборд поблизу, щоб максимально оптимізувати контакт із потенційним споживачем.
  3. Навіщо? Формується мета рекламної кампанії та очікуваний ефект - моментальний або тривалий. Перший передбачає, що інформація спровокує потенційного споживача скористатися запропонованими послугами або купити цей товар. Другий розрахований на підвищення впізнаваності продукту або бренду, інформування людей про новинку або внесені зміни.
  4. Для кого? Проводиться моніторинг потреб, соціального рівня, віку цільової аудиторії. Здійснюється дизайн постерів і підбір площин, виходячи з отриманих даних.
  5. Скільки? Природне бажання рекламодавця отримати максимальну віддачу за мінімальних витрат здійсненне завдяки злагодженій роботі команди фахівців, які розробляють стратегію просування. Вартість кампанії залежить від масштабів, тому важливо визначитися, буде це короткострокова акція або повноформатний рекламний проєкт.

Після такого аналізу вибір площин і розрахунок оптимальної кількості значно спрощується. Зрозуміло, використання відразу декількох видів носіїв для розміщення інформації та оренда конструкцій у різних точках населеного пункту значно збільшують шанси на те, що потенційний споживач помітить саме вашу рекламу. Але це зовсім не означає, що за обмеженого бюджету ефективне просування неможливе. Трохи креативу і спритності творять чудеса у світі зовнішньої реклами!

Схожі статті

23 вер, 2018 13:10
Як обрати рекламне агентство?

Рано чи пізно кожній компанії або підприємству доводиться звертатися до послуг рекламних агентств. Це - двигун прогресу та спосіб залучення максимальної кількості споживачів. Насправді всі принципи, розрахунки та рішення зводяться до єдиного бажання, що хвилює всіх бізнесменів - повернення коштів і вкладень у рекламну кампанію, а також зростання продажів, залучення нових клієнтів і, як наслідок, отримання більшого прибутку. Саме тому хороша реклама - мета будь-якого бізнесу, починаючи з дрібного, закінчуючи серйозним.

Читати повністю