03 10 2024
16:32
У базі
операторів:
396
площин:
126038
рекламних агенцій:
52
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик Кошик

Створення макета є основною частиною в процесі виробництва реклами. Саме з його допомогою можна визначити, наскільки ефективними будуть засоби, які ви використовуєте. Враховуючи основні правила, ви зможете створити хороший макет:

1. інформація на макеті має засвоюватися за 3 секунди. Тобто інформація має бути мінімальною і дуже чіткою. Це стосується і тексту, і зображень.

2. основний слоган має містити не більше 4 слів.

3. Має використовуватися максимум 2 зображення.

4. Необхідно мінімізувати інформацію в адресному блоці, залишивши тільки основний контакт.

5. У макеті небажано використовувати будь-які текстові пояснення.

6. Пропорції висоти літер щодо розмірів макета: не менше 1/6 висоти горизонтального макета і не менше 1/18 висоти вертикального макета.

7. Необхідно перевірити читабельність макета в роздруківці. Цього простіше домогтися, використовуючи контрастні поєднання кольорів об'єктів на макеті та фону.

8. Велике значення тут має колірна гамма, оскільки кольори мають психологічний вплив, макет має бути яскравим. Кольорову гаму слід обирати з урахуванням пори року і місця розташування цього рекламного продукту, забезпечуючи читабельність його на тлі місцевості. Також вважається вдалим розміщення на макеті джерела світла, яке б акцентувало увагу на зображенні. Це може бути сонячний промінь, світло автомобільних фар тощо.

9. Щоб оцінити, як вписується макет у навколишній пейзаж, необхідно робити прив'язку до місцевості.

10. Ідея в дизайні реклами має бути зрозуміла з першого погляду.

Зробимо висновок - макети для зовнішньої реклами мають бути досить простими як за формою, так і за змістом. Надлишкова інформація розсіює увагу і заважає ефективно впливати на аудиторію.