06 05 2024
03:43
У базі
операторів:
392
площин:
124524
рекламних агенцій:
51
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик Кошик

  1. Як відбувається процес замовлення та розміщення зовнішньої реклами?

  2. Чи можу я відмовитися від заброньованих (викуплених площин)?

  3. Від чого залежить ціна оренди? Чи є знижки?

  4. Що входить у вартість?

  5. Що таке "гарячі" продажі?

  6. Чим відрізняються А і Б сторони рекламоносіїв?

  7. Що таке резерв? Терміни резерву.

  8. Терміни поклейки (переклейки) / Повески (зміна сюжету)

    .
  9. Терміни надання фотозвіту.

  10. Який мінімальний термін оренди рекламоносія?

  11. На яких площинах можливо розмістити екстендер і яким чином?

  12. Навіщо друкувати постери (плакати) із запасом?

  13. Як можна отримати типовий договір на розміщення зовнішньої реклами?

  14. Умови, за яких неможливо здійснити поклейку/переклейку в терміни:

  15. Що необхідно врахувати при розробці макета? Рекомендації щодо дизайну макета.

  16. Де можна ознайомитися із Законом про рекламу?

  17. Як можна пролонгувати (продовжити) оренду відібраних площин у рекламній кампанії?

Як відбувається процес замовлення та розміщення зовнішньої реклами?

  • Ви відбираєте площини на потрібний період самостійно (за допомогою системи в обране), або скориставшись допомогою менеджера компанії (Необхідні дані для підбору програми: період проведення кампанії, розташування (міста, адреси), тип конструкцій, кількість площин або бюджет кампанії). Радимо в будь-якому разі скористатися допомогою менеджера, оскільки менеджер може підібрати програму з площин, яких на даний момент ще немає в системі.

  • Погоджуєте з менеджером остаточні ціни на оренду відібраної програми. За потреби ставите обрані ресурси в резерв.
  • Підписуєте договір. Якщо на ознайомлення та затвердження програми у Вас займе певний час, радимо Вам поставити відібрану програму на цей час у резерв, щоб уникнути втрати обраних площин.

Увага! Бронь ставиться тільки після отримання підписаного договору з боку клієнта, і внесення застави/передоплати за проведення рекламної кампанії. До моменту бронювання всі обрані рекламні площини перебувають у вільному продажі і можуть бути викуплені іншим клієнтом у будь-який момент.

  • Розробляєте макет (наші менеджери Вам можуть порадити дизайнерів, або розробляєте макет самостійно). Макет має відповідати вимогам до макету від друкарні та закону про рекламу. Бажано врахувати рекомендації до дизайну макета.

  • Не менш ніж за 5-7 днів до початку кампанії скидаєте макет менеджеру на затвердження.

  • Після затвердження макет передається до друку. Залежно від кількості постерів (рекламних плакатів) і завантаженості друкарні друк може зайняти 1-5 днів. Запас постерів під час друку повинен бути 30%, але не менше одного постера на обрану адресну прграмму (також можна друкувати "один до одного", але в цьому випадку, у разі пошкодження постера в процесі експонування додатковий друк займе час). Перед друком, за необхідності, Ви можете запросити кольоропробу. Також Ви можете самостійно надрукувати постери та надіслати їх за адресою, погодженою з Вашим менеджером.

  • Проводиться поклейка за затвердженою програмою відділом сервісу протягом 3-5 робочих днів (згідно з договором). За наявності декількох макетів має бути розбивка за сюжетами (який макет на яку площину буде наклеєний)

  • Протягом 5 робочих днів після поклейки Вам буде надано фотозвіт в електронному вигляді за Вашою адресною програмою.

  • У разі виявлення відділом сервісу пошкодження рекламних матеріалів в процесі розміщення або поломки конструкції Вас проінформують про це і можливо запросять запас рекламних матеріалів.
    У разі виявлення пошкодження Вами, необхідно повідомити про це менеджера. Відновлення розміщення сервісний відділ зробить згідно з умовами договору (терміни залежать від типу конструкції і ступеня пошкодження)

Чи можу я відмовитися від заброньованих (викуплених площин)?

Коли Ви підтверджуєте розміщення, рекламні місця виводяться з продажу й інші клієнти, які претендують на це місце, отримують відмову. Ви можете відмовитися від заброньованих площин без штрафних санкцій не менше ніж за 1 календарний місяць до початку розміщення. Для цього надішліть офіційний лист-відмову факсом або e-mail.

У разі відмови менш ніж за 1 місяць, Ви зобов'язані сплатити штраф згідно з умовами договору (від 50% до 100% суми місячної вартості оренди обраних площин). Перенесення термінів оренди, заміни обраних площин менш ніж за 1 місяць до початку кампанії також неможливі!

Від чого залежить ціна оренди? Чи є знижки?

Ціна оренди залежить від декількох факторів: Тип конструкції, Сторона, Розташування. Знижки є і залежать від кількості орендованих площин.

Що входить у вартість?

У вартість оренди входить: розміщення на площинах за обраною адресною програмою, наклеювання/зміна сюжету 1 раз на місяць (якщо інше не вказано в описі площини), надання фотозвіту. Ціна виготовлення плакатів, а також додаткова зміна сюжету не входить у вартість. Розміщення реклами відбувається на умовах 100%-вої передоплати.

Що таке "гарячі" продажі?

За кілька днів до початку календарного місяця встановлюються знижки 10-40% на нерозпродані поверхні ("гаряча пропозиція"). Однак ніхто не може гарантувати наявність таких "гарячих" щитів саме за напрямками та адресами, що Вас цікавлять. Зазвичай "гарячі" сторони використовують для добору до основної програми.

Чим відрізняються А і Б сторони рекламоносіїв?

Сторони рекламоносіїв відрізняються одна від одної розташуванням по відношенню до транспортного потоку. Сторона А розташовується праворуч у напрямку руху транспорту, сторона Б - ліворуч. Поширена думка, що сторона А завжди ефективніша за сторону Б. Це не зовсім правильно. Існує безліч чинників, що визначають якість сторін, наприклад: щільність і напрямок транспортних потоків, ширина дорожнього полотна, наявність розділювальної смуги, близькість рекламоносія до проїжджої частини тощо. У деяких випадках бувають тристоронні конструкції, де третя сторона - В

Що таке резерв? Строки резерву.

Для того, щоб не втратити площини під час затвердження/розгляду програми має сенс поставити резерв. Резерв - тимчасове блокування до продажу площини на заданий період, з можливістю першочергового викупу (бронірорання) зарезервованої рекламної поверхні.

Зазвичай ставиться на період до 3-х днів, після закінчення цього терміну - автоматично знімається.

Резерв можна поставити тільки в разі попереднього підбору рекламних конструкцій, тобто не менше ніж за два тижні до початку розміщення зовнішньої реклами.

Терміни поклейки (переклеювання) / Повески (зміна сюжету).

Поклейка (зміна сюжету) проводиться протягом 3-5-х робочих днів (за умовами договору).

Терміни надання фотозвіту.

Фотозвіт надається протягом 5-7 робочих днів з дати розміщення або зміни сюжету в цифровому форматі.

Який мінімальний термін оренди рекламоносія?

Мінімальний термін оренди: Білборд / Щит, Ролер / Призматрон, Трол / Розтяжка - 1 місяць (іноді 2 тижні); сітілайт - 1 міс, але можливе подобове розміщення в деяких випадках; великоформатні конструкції (брендмауери, дахові конструкції) - мінімум 3-6 міс.

На яких площинах можливо розмістити екстендер і яким чином?

Через особливості конструкцій, а також можливості сервісного відділу не на всіх конструкціях можливо розмістити екстендер.

Для розміщення на площині макет екстендера має бути узгоджений з менеджером. Існують спеціальні вимоги, яких має дотримуватися дизайнер під час створення макета.

Вартість розміщення зовнішньої реклами з екстендером вища й обговорюється за наявності затвердженого макета.

Навіщо друкувати постери (плакати) із запасом?

У процесі експонування відбувається знос рекламних матеріалів (посилюють знос несприятливі погодні умови: мокрий сніг, дощ, вітер та ін.), тому для оперативного виправлення ситуації потрібен готовий ремкомплект (запас).

Як можна отримати типовий договір на розміщення зовнішньої реклами?

Ви можете запросити договір у наших менеджерів.

Умови за яких неможливо здійснити наклеювання/переклеювання в терміни:

  • Невчасно надано макет на затвердження юристу / постер на поклейку
  • Відсутність передоплати.
  • Вітер понад 20м/с
  • Мороз нижче -10
  • Проливний дощ, сильний снігопад
  • Форс-мажор
    (Детальніше в договорі)

Що необхідно врахувати при розробці макета? Рекомендації щодо дизайну макета.

Рекомендації щодо дизайну макета

Де можна ознайомитись із Законом про рекламу?

Ознайомитися з законом про рекламу в останній редакції Ви можете на офіційному сайті ВРУ:
Закон про рекламу

Як можна пролонгувати (продовжити) оренду відібраних площин у рекламній кампанії?

У разі якщо ви забронювали річну програму і хочете пролонгувати кампанію на наступний рік, Вам необхідно у вересні-жовтні (період відкриття продажів на наступний рік) відправити заявку менеджеру на пролонгацію оренди.

При бронюванні Вам площин на невеликий період, інші періоди перебувають у вільному продажу, і, відповідно, можуть бути викуплені іншим клієнтом у будь-який час.