05 05 2024
05:17
У базі
операторів:
392
площин:
124524
рекламних агенцій:
51
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик Кошик

Оновлення в системі 15.10.17

Можна використовувати *, для пошуку за маскою, також задавати
кілька кодів через, .Наприклад: KWBB*, 115A. Результат: KWBB101,
KWBB102, KWBB103,... 115A
Можна використовувати *, для пошуку за маскою, також задавати кілька кодів через кому .Наприклад: 113*, 115. Результат: 11345, 113456, 11344,... 115
  • Білборд/Щит - Рекламний щит. Переважно формату 3х6 або 6х3
  • Призмавіжн/Роллер - конструкція з трьома зображеннями, які послідовно змінюють одне одного.
  • Трол/Растяжка - рекламна поверхня, площею 5х1, 10х2 м, яка розташовується над проїжджою частиною.
  • Арка - Рекламоносій, що розташовується над автотрасами.
  • Брендмауер - рекламна поверхня, розташована на торцях і фасадах будівель.
  • Брендмобіль - Автомобіль, що має білборд стандартного розміру 3х6 метрів на кожній стороні.
  • Беклайт - рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням.
  • Лайтбокс - яскраві світлові короби невеликого розміру
  • Піллар - тумба з 3 рекламними поверхнями, може мати плоску, опуклу, а також увігнуту рекламну поверхню
  • Пілон - рекламна установка з внутрішньою підвіскою з розміром рекламного поля 1,2х1,8м, 1,5х3м
  • Сітілайт - "вуличні меблі" з рекламними поверхнями формату 1,2х1,8м.
  • Скролл - рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням і зміною зображень
  • Суперсайт/Юніпол - великоформатні рекламні щити
  • Холдер/Плаг - двосторонній вертикальний банер із розміром 2х0,75, розміщений на опорі міського освітлення
  • Екран - Відеопанель
  • Сторона "А" - сторона носія, розташована по руху автотранспорту (праворуч).
  • Сторона "Б" - сторона, розташована проти руху (по лівій стороні).

Можливо внести кілька адрес, використовуючи роздільник "|" (як значення "або"). Також має сенс вводити старі та нові назви вулиць, російською та українською мовами. Наприклад: Красноармейская | Червоноармійська | Большая Васильковская | Велика Васильківська. У лапках задається точна відповідність адреси. Наприклад: "пр. Перемоги, 20"

Виберіть необхідний період рекламної кампанії. Має сенс вибрати параметр "частково" для пошуку частково вільних ресурсів у заданому періоді.
Вибирайте точний розмір за потребою

Для пошуку по області карти:

  • виберіть (наблизьте) потрібну ділянку карти
  • виберіть відповідні критерії пошуку. Наприклад: період кампанії, тип конструкції тощо.
  • натисніть кнопку "Шукати на карті"

* Необхідно враховувати те, що не всі площини проставлені на карті, тому пошук за адресою видасть більше результатів

Для площин, що знаходяться на одній конструкції (призма, сторона А і Б, та ін.) Ви можете продублювати координати площини, а також напрямок.

Неактивні площини - площини, які з якихось причин видалені з сіток операторів (продані на рік, демонтовані, перенесені, мають складнощі з обслуговуванням)
Не всі площини співвіднесені з районами міста, тому більш точний пошук має сенс проводити за адресами.

Оновлення в системі: добірки в обраному, прив'язки на картах, логотип компанії

  • Тепер обране на клієнта може містити не одну, а кілька добірок. Усі старі добірки залишаються в обраному за замовчуванням. Для внесення площин до нової добірки потрібно просто вибрати потрібного клієнта і прописати назву нової добірки при занесенні в Обране.
  • У добірках тепер можна створювати прив'язки: текстові та географічні. Текстова прив'язка призначена для поділу площин у добірці за будь-яким критерієм. Наприклад: стокові, без знижок; динамічні конструкції, статичні.

Географічна прив'язка призначена для позначення на карті локацій, що цікавлять клієнта.

  • У налаштуваннях ("Налаштування" - "Параметри презентацій") тепер можливо додати логотип компанії для ексель-презентацій, і для pdf-презентацій, а також колір "шапки" ексель-презентації в RGB-форматі. В ексель-презентаціях логотип буде розташований у першому рядку, в pdf-презентаціях - за значенням координат, зазначених у налаштуваннях.