15 06 2025
17:05
У базі
операторів:
355
площин:
130598
рекламних агенцій:
40
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик Кошик

Блог

Розробка макета для зовнішньої реклами: нюанси та рекомендації
24 жов, 2017 20:53
Створення ефективного макету зовнішньої реклами

Ідеальний макет: як створити ефективну зовнішню рекламу

Яскраве зображення, дотепний текст та оригінальна подача позитивно впливають на сприйняття потенційного клієнта, мотивуючи його придбати товар або скористатися послугою. Розробка макету вимагає чітких пріоритетів і продуманої стратегії. Реклама на білбордах безпосередньо залежить від ідеї та якісного її втілення.

Концепція ідеального макету

Створення дизайну плаката — захопливий, але непростий процес. Ключові поради:

  • «Правило 3 секунд». Інформація повинна бути зрозумілою з першого погляду — на ходу.
  • Простота — запорука успіху. Лаконічні тексти, короткі фрази — найкраще рішення.
  • Один контакт — один канал. Достатньо одного засобу зв’язку: номер, сайт або бренд. Без перенавантаження.
  • Гармонія з оточенням. Макет має вписуватись у ландшафт або контрастувати з ним — але стильно.
  • Одна чітка ідея. Зрозуміле повідомлення ефективніше складних конструкцій.
  • Великі букви — більша помітність. Чіткий шрифт, великі літери — успіх у відстані.
  • Перевірка читабельності. Обов’язково проводити кольоропробу перед друком.

Якісний дизайн — основа ефективної реклами

Імідж продукту тісно пов’язаний із якістю макету. Вишуканий візуал і грамотна подача завжди приваблюють більше уваги, ніж банальні варіанти. Проте, креатив має бути зрозумілим. Перевантажені або занадто абстрактні рішення можуть не спрацювати.

Ефективна зовнішня реклама — це баланс тексту і зображення, розміщений у людному місці. Саме тому оренда білбордів у центрі міста стає дедалі популярнішою.

Ненав’язливий, але добре запам’ятовуваний постер — це впевнений крок до зростання продажів, нових клієнтів і зміцнення бренду!

Приклад макету 3х6

Схожі статті

25 кві, 2017 22:03
Ажіотаж чи "простій": сезонність зовнішньої реклами

Сприйняття реклами потенційним клієнтом залежить від сезону та ряду інших факторів. Саме тому поняття сезонності тісно пов’язане зі вартістю оренди площин.

Рекламне повідомлення повинне відповідати поточним потребам аудиторії. У спеку — купальники й освіжаючі напої, у холод — затишок, тепло, новорічні емоції. Навіть погода й настрій мають значення при формуванні стратегії.

Читати повністю