Блог

Сезонність у зовнішній рекламі: чому вона має значення
Сприйняття реклами потенційним клієнтом залежить від сезону та ряду інших факторів. Саме тому поняття сезонності тісно пов’язане зі вартістю оренди площин.
Рекламне повідомлення повинне відповідати поточним потребам аудиторії. У спеку — купальники й освіжаючі напої, у холод — затишок, тепло, новорічні емоції. Навіть погода й настрій мають значення при формуванні стратегії.
Сезонна класифікація зовнішньої реклами
- Весна-літо. Свіжі відтінки, морська тематика, зелень — ефективно в теплу пору. Але важлива релевантність продукту.
- Осінь-зима. Теплі кольори, яскраві переходи, атмосфера затишку. Це компенсує сірість і холод.
Попит залежить і від свят. Передноворічна атмосфера, Різдво, День Валентина — все це підсилює ефект від рекламних кампаній. Головне — передати відповідний настрій. Яскраві банери, світло, кольори — важливі складові емоційного впливу.

Сезонність — важливий фактор успішної кампанії. Вчасно розроблена стратегія просування з урахуванням пори року дозволяє підвищити продажі або впізнаваність бренду на 20–30%.
Схожі статті

Кожен дизайнер ставить перед собою основну мету — створення унікального, цікавого та привабливого постера. Але навіть значний досвід у рекламній індустрії не завжди гарантує легку реалізацію ідеї. Які труднощі зустрічаються на цьому шляху та як пройти весь процес розробки ідеального макету?