19 11 2025
21:15
У базі
операторів:
332
площин:
130707
рекламних агенцій:
36
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик

Блог

Ажіотаж чи "простій": сезонність зовнішньої реклами
25 кві, 2017 22:03

Сезонність у зовнішній рекламі: чому вона має значення

Сприйняття реклами потенційним клієнтом залежить від сезону та ряду інших факторів. Саме тому поняття сезонності тісно пов’язане зі вартістю оренди площин.

Рекламне повідомлення повинне відповідати поточним потребам аудиторії. У спеку — купальники й освіжаючі напої, у холод — затишок, тепло, новорічні емоції. Навіть погода й настрій мають значення при формуванні стратегії.

Сезонна класифікація зовнішньої реклами

  • Весна-літо. Свіжі відтінки, морська тематика, зелень — ефективно в теплу пору. Але важлива релевантність продукту.
  • Осінь-зима. Теплі кольори, яскраві переходи, атмосфера затишку. Це компенсує сірість і холод.

Попит залежить і від свят. Передноворічна атмосфера, Різдво, День Валентина — все це підсилює ефект від рекламних кампаній. Головне — передати відповідний настрій. Яскраві банери, світло, кольори — важливі складові емоційного впливу.

Призма з сюжетом БІО-меблі

Сезонність — важливий фактор успішної кампанії. Вчасно розроблена стратегія просування з урахуванням пори року дозволяє підвищити продажі або впізнаваність бренду на 20–30%.

Схожі статті

22 жов, 2025 13:53
Грантовий конкурс від Outdoor-Online: студентські статті про зовнішню рекламу

Outdoor-Online оголошує грантовий конкурс для студентів українських ЗВО, коледжів і технікумів. Мета — створити аналітичні статті про зовнішню рекламу (OOH/DOOH) з акцентом на інновації та практичність. Ми гарантуємо чесність процесу: подвійне «сліпе» оцінювання, 3+ незалежних суддів, публікацію фінальних балів фіналістів.


Читати повністю