Блог

Сезонність у зовнішній рекламі: чому вона має значення
Сприйняття реклами потенційним клієнтом залежить від сезону та ряду інших факторів. Саме тому поняття сезонності тісно пов’язане зі вартістю оренди площин.
Рекламне повідомлення повинне відповідати поточним потребам аудиторії. У спеку — купальники й освіжаючі напої, у холод — затишок, тепло, новорічні емоції. Навіть погода й настрій мають значення при формуванні стратегії.
Сезонна класифікація зовнішньої реклами
- Весна-літо. Свіжі відтінки, морська тематика, зелень — ефективно в теплу пору. Але важлива релевантність продукту.
- Осінь-зима. Теплі кольори, яскраві переходи, атмосфера затишку. Це компенсує сірість і холод.
Попит залежить і від свят. Передноворічна атмосфера, Різдво, День Валентина — все це підсилює ефект від рекламних кампаній. Головне — передати відповідний настрій. Яскраві банери, світло, кольори — важливі складові емоційного впливу.

Сезонність — важливий фактор успішної кампанії. Вчасно розроблена стратегія просування з урахуванням пори року дозволяє підвищити продажі або впізнаваність бренду на 20–30%.
Схожі статті

Пальма першості за показниками ефективності й досі належить зовнішній рекламі. Такий спосіб донесення інформації до потенційного споживача — один із найбільш економічних завдяки низькій вартості одного контакту. Використання великоформатних носіїв дозволяє охопити широку аудиторію, що позитивно впливає на результат просування. Втім, оренда білбордів, суперсайтів та іншого має ряд особливостей і нюансів, без знання яких ефективність кампанії викликає сумніви.