27 07 2024
09:01
У базі
операторів:
394
площин:
125962
рекламних агенцій:
52
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик Кошик

Блог

Ажіотаж чи "простій": сезонність зовнішньої реклами
25 кві, 2017 22:03

Сприйнятливість потенційного споживача до рекламної інформації варіюється залежно від пори року та низки інших чинників. Саме тому в "наружці" часто фігурує поняття сезонності, причому остання визначає політику ціноутворення на оренду площин.

Просування конкретного товару або послуги має бути своєчасним і доречним, відповідати поточним бажанням цільової аудиторії. Наприклад, у спекотний літній день потенційному споживачеві цікавіше дізнатися про нову колекцію купальних костюмів, ніж про розширення асортименту хутряних виробів у торговому центрі. Іншими словами, під час розроблення концепції реклами відіграє роль буквально кожна дрібниця, аж до погоди. Не поза увагою мають залишатися психологічні аспекти, адже в різні пори року сприйнятливість людини до тієї чи іншої інформації здатна трансформуватися.

Умовно зовнішня реклама залежно від сезону може бути класифікована таким чином:

  • Весна-літо. У теплу і спекотну пору року потенційному споживачеві необхідні свіжі фарби і прохолодні відтінки. Ідеальним рішенням стане зображення морської тематики, прибережних ліній і соковитої зелені. Зрозуміло, використання подібного графічного матеріалу актуальне далеко не для кожного продукту. Наприклад, прохолодний напій має гарний вигляд на тлі бурхливих хвиль, а ось апетитний гамбургер з нового меню навряд чи зіллється в гармонії з травою, що колосяться.
  • Осінь-зима. У цей період потенційний споживач як ніколи потребує теплих і затишних фарб, обрамлених яскравими колірними переходами. Сірі й тьмяні тони тільки погіршать поганий настрій у дощовий або морозний день, тоді як соковиті й креативні ідеї неодмінно знайдуть відгук у підсвідомості цільової аудиторії.

Зміна попиту на продукцію та послуги також тісно пов'язана зі святами. Яскравим прикладом є період передноворічної метушні та різдвяних приготувань. У цей час рекламні кампанії, що просувають актуальні для цих свят продукти, мають колосальний успіх. Ейфоричний стан потенційних споживачів стає вдалим каталізатором для здійснення покупок, важливо лише створити відповідний настрій. Барвисті банери, різнокольорові вивіски і миготливі покажчики позитивно впливають на підсвідомість цільової аудиторії, гармонійно вписуючись у загальну святкову атмосферу.

Призма с сюжетом Био-мебель

Виходячи з усього перерахованого вище, можна сміливо стверджувати, що ефективність рекламної кампанії безпосередньо пов'язана з поняттям сезонності. Своєчасна реалізація проєкту і розробка стратегії просування з урахуванням пори року дадуть змогу збільшити продажі або впізнаваність бренду на добрих 20 - 30%.

Схожі статті

10 гру, 2017 22:17
Просування "на ура": 5 порад для підвищення ефективності реклами на білборді
Пальма першості в показниках ефективності, як і раніше, залишається за зовнішньою рекламою. Подібний спосіб донесення інформації до потенційного споживача є одним з найбільш економічних через вартість одного контакту. Використання великоформатних носіїв для розміщення реклами дає змогу охопити більшу аудиторію, що також позитивно позначається на результаті просування. Однак оренда білбордів, суперсайтів та іншого має низку особливостей і хитрощів, без знання яких ефективність кампанії ставиться під сумнів.
Читати повністю