01 05 2025
04:55
У базі
операторів:
356
площин:
130749
рекламних агенцій:
40
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик Кошик

Блог

Ажіотаж чи "простій": сезонність зовнішньої реклами
25 кві, 2017 22:03
Сезонність у зовнішній рекламі

Сезонність у зовнішній рекламі: чому вона має значення

Сприйняття реклами потенційним клієнтом залежить від сезону та ряду інших факторів. Саме тому поняття сезонності тісно пов’язане зі вартістю оренди площин.

Рекламне повідомлення повинне відповідати поточним потребам аудиторії. У спеку — купальники й освіжаючі напої, у холод — затишок, тепло, новорічні емоції. Навіть погода й настрій мають значення при формуванні стратегії.

Сезонна класифікація зовнішньої реклами

  • Весна-літо. Свіжі відтінки, морська тематика, зелень — ефективно в теплу пору. Але важлива релевантність продукту.
  • Осінь-зима. Теплі кольори, яскраві переходи, атмосфера затишку. Це компенсує сірість і холод.

Попит залежить і від свят. Передноворічна атмосфера, Різдво, День Валентина — все це підсилює ефект від рекламних кампаній. Головне — передати відповідний настрій. Яскраві банери, світло, кольори — важливі складові емоційного впливу.

Призма з сюжетом БІО-меблі

Сезонність — важливий фактор успішної кампанії. Вчасно розроблена стратегія просування з урахуванням пори року дозволяє підвищити продажі або впізнаваність бренду на 20–30%.

Схожі статті

23 вер, 2018 13:10
Як обрати рекламне агентство?

Рано чи пізно кожній компанії або підприємству доводиться звертатися до послуг рекламних агентств. Це — рушій прогресу та спосіб залучення максимальної кількості споживачів. Насправді всі принципи, розрахунки та рішення зводяться до єдиного бажання, що хвилює всіх бізнесменів — повернення коштів та інвестицій у рекламну кампанію, а також зростання продажів, залучення нових клієнтів і, як наслідок, збільшення прибутку. Саме тому якісна реклама — мета будь-якого бізнесу, від малого до великого.

Читати повністю