Блог

Сезонність у зовнішній рекламі: чому вона має значення
Сприйняття реклами потенційним клієнтом залежить від сезону та ряду інших факторів. Саме тому поняття сезонності тісно пов’язане зі вартістю оренди площин.
Рекламне повідомлення повинне відповідати поточним потребам аудиторії. У спеку — купальники й освіжаючі напої, у холод — затишок, тепло, новорічні емоції. Навіть погода й настрій мають значення при формуванні стратегії.
Сезонна класифікація зовнішньої реклами
- Весна-літо. Свіжі відтінки, морська тематика, зелень — ефективно в теплу пору. Але важлива релевантність продукту.
- Осінь-зима. Теплі кольори, яскраві переходи, атмосфера затишку. Це компенсує сірість і холод.
Попит залежить і від свят. Передноворічна атмосфера, Різдво, День Валентина — все це підсилює ефект від рекламних кампаній. Головне — передати відповідний настрій. Яскраві банери, світло, кольори — важливі складові емоційного впливу.

Сезонність — важливий фактор успішної кампанії. Вчасно розроблена стратегія просування з урахуванням пори року дозволяє підвищити продажі або впізнаваність бренду на 20–30%.
Схожі статті

Проведення будь-якої рекламної кампанії вимагає від організаторів глибокого розуміння основ, а також наявності досвіду та практичних навичок. Проте, окрім створення привабливого та яскравого макету, креативного слогану і чіпляючого тексту, головним при організації таких кампаній залишається правильний підбір рекламних носіїв.
Щоб полегшити роботу рекламним агентствам, маркетологам та дизайнерам організацій, фірм і підприємств, свою допомогу пропонує спеціалізований сервіс з підбору та пошуку адресних програм для розміщення зовнішньої реклами.