Нововведення в системі: 24.12.15
Можна використовувати *, для пошуку за маскою, також задавати
кілька кодів через, .Наприклад: KWBB*, 115A. Результат: KWBB101,
KWBB102, KWBB103,... 115A
кілька кодів через, .Наприклад: KWBB*, 115A. Результат: KWBB101,
KWBB102, KWBB103,... 115A
Можна використовувати *, для пошуку за маскою, також задавати кілька кодів через кому .Наприклад: 113*, 115. Результат: 11345, 113456, 11344,... 115
- Білборд/Щит - Рекламний щит. Переважно формату 3х6 або 6х3
- Призмавіжн/Роллер - конструкція з трьома зображеннями, які послідовно змінюють одне одного.
- Трол/Растяжка - рекламна поверхня, площею 5х1, 10х2 м, яка розташовується над проїжджою частиною.
- Арка - Рекламоносій, що розташовується над автотрасами.
- Брендмауер - рекламна поверхня, розташована на торцях і фасадах будівель.
- Брендмобіль - Автомобіль, що має білборд стандартного розміру 3х6 метрів на кожній стороні.
- Беклайт - рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням.
- Лайтбокс - яскраві світлові короби невеликого розміру
- Піллар - тумба з 3 рекламними поверхнями, може мати плоску, опуклу, а також увігнуту рекламну поверхню
- Пілон - рекламна установка з внутрішньою підвіскою з розміром рекламного поля 1,2х1,8м, 1,5х3м
- Сітілайт - "вуличні меблі" з рекламними поверхнями формату 1,2х1,8м.
- Скролл - рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням і зміною зображень
- Суперсайт/Юніпол - великоформатні рекламні щити
- Холдер/Плаг - двосторонній вертикальний банер із розміром 2х0,75, розміщений на опорі міського освітлення
- Екран - Відеопанель
- Сторона "А" - сторона носія, розташована по руху автотранспорту (праворуч).
- Сторона "Б" - сторона, розташована проти руху (по лівій стороні).
Можливо внести кілька адрес, використовуючи роздільник "|" (як значення "або"). Також має сенс вводити старі та нові назви вулиць, російською та українською мовами. Наприклад: Красноармейская | Червоноармійська | Большая Васильковская | Велика Васильківська. У лапках задається точна відповідність адреси. Наприклад: "пр. Перемоги, 20"
Виберіть необхідний період рекламної кампанії. Має сенс вибрати параметр "частково" для пошуку частково вільних ресурсів у заданому періоді.
Вибирайте точний розмір за потребою
Для пошуку по області карти:
- виберіть (наблизьте) потрібну ділянку карти
- виберіть відповідні критерії пошуку. Наприклад: період кампанії, тип конструкції тощо.
- натисніть кнопку "Шукати на карті"
* Необхідно враховувати те, що не всі площини проставлені на карті, тому пошук за адресою видасть більше результатів
Для площин, що знаходяться на одній конструкції (призма, сторона А і Б, та ін.) Ви можете продублювати координати площини, а також напрямок.
Неактивні площини - площини, які з якихось причин видалені з сіток операторів (продані на рік, демонтовані, перенесені, мають складнощі з обслуговуванням)
Не всі площини співвіднесені з районами міста, тому більш точний пошук має сенс проводити за адресами.
1. Додано можливість надсилання запиту оператору на оновлення зайнятості: Цю функцію має сенс використовувати для оновлення операторів із застарілою зайнятістю. Алгоритм такий:
- у разі натискання кнопки головному менеджеру оператора (виділений жирним шрифтом у системі) надсилається лист-запит від нашого робота(sending@outdoor-online.com.ua
) від Вашої особи із системи на актуальну сітку - оператор надсилає сітку (деяких операторів має сенс додатково продзвонити для прискорення надсилання сітки)
- при отриманні сітки система обробляє її, і, якщо оновлення пройшло успішно, відсилає Вам повідомлення про це.
* У разі, якщо інше РА вже відправило до Вас запит, Ви зможете додати себе до списку повідомлень під час оновлення зайнятості цього оператора:
Нагадую, що при наведенні на назву оператора Ви бачите час останнього оновлення зайнятості та час останніх змін у сітці.
Оператор автоматично блокується (режим "застаріла зайнятість", колір фону - ) за відсутності оновлення (синхронізації) тривалий час.
2. Ви також можете оновити заблокованих операторів (тих, у яких застаріла зайнятість) самостійно скориставшись цією кнопкою:
- Якщо в оператора зайнятість площин представлена в декількох файлах, мають бути обрані всі файли для надсилання.
- У сітці (сітках) мають бути представлені всі площини оператора, а не вибірка за якимось одним критерієм.
- У сітці(сітках) має бути представлено щонайменше 2 місяці зайнятості, що йдуть за поточним місяцем.
- Оновлювати зайнятість слід тільки свіжою (актуальною) сіткою (сітками).
На поточний момент є проблеми з ручним оновленням великих сіток - відбувається дуже повільно. Шукаємо рішення цієї проблеми. Щойно її буде вирішено, Вам надійде повідомлення про це в розсилці.
3. У системі є фільтр під час пошуку: активні площини. За замовчуванням фільтр стоїть у режимі тільки активні. Неактивні - площини, які з яких-небудь причин видалені з сіток операторів (продані на рік, демонтовані, мають складнощі з обслуговуванням і т.д.).
4. під час пошуку площин із сіток операторів можна просто скопіювати коди або адресу із сітки оператора і вставити в поле пошуку. Дані автоматично внесуться в поле через роздільник.
(Ctrl+C)
(Ctrl+V)
* Слід також врахувати, що якщо в оператора коди в сітці не є унікальними для кожної площини, то і код у сітці, і код у системі не будуть збігатися (у системі використовується код_сторона, код_місто тощо).
5. Ви можете переглянути, який вигляд матиме макет клієнта на відібраній площині. Для цього можна скористатися функцією "" в розширеній інформації про площину, або в розділі макети:
Новини
12.02.2019
Новий напрямок діяльності: широкоформатний друк У нас відкрився новий напрямок діяльності: Широкоформатний друк банерів, скролерів, сітілатів, білбордів та інших типів площин. Запущено Сервіс онлайн замовлення широкоформатного друку: https://print.outdoor-online.com.ua/
02.07.2018
Оновлення в системі 2.07.17 Оновлення в системі: оновлені та доопрацьовані прив'язки, планувальник у налаштуваннях клієнта, дрібні доопрацювання
15.10.2017
Оновлення в системі 15.10.17 Оновлення в системі: добірки в обраному, прив'язки на картах, логотип компанії